Kazalo po www.kmetija.com forumu
 Pomoč pogostih vprašanj   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočil   Prijava 
Nalivanje vode v kolesa-prednosti in slabosti

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.kmetija.com forumu -> Priključki
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Gost






PrispevekObjavljeno: Čet Apr 20, 2006 9:57 pm    Naslov sporočila: Nalivanje vode v kolesa-prednosti in slabosti

Odgovori s citatom


Zanima me kako je kaj z vodo v gumah. Ali lahko voda v prednjih kolesih nadomesti prednjo utež? Kakšna je razlika pri oranju? Mislim da bi se potem prednje pnevmatike manj obrabile po cesti če imaš vodo v kolesih namesto uteži. Ali se motim? Prosim če malo poveste iz lastnih izkušenj!

Nazaj na vrh

CarpeDiem
Profi kmet


Pridružen/-a: Pet Sep 2006 20:30
Prispevkov: 418

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 07, 2006 7:13 pm    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ker nujno potrebujem dodatno obtežitev traktorja sem se tudi sam zanimal za vodo v gume. pa sem ugotovil:

+:
- zelo poceni obtežitev

-:
- to moraš početi pred vsako sezono in na koncu vsake sezone izprazniti
- ko pogledamo nemško šparljivost pri izdelavi strojev ugotovimo, da felna odznotraj ni pobarvana. ker imam tubelees gume (brez zračnice) bi felna lepo rjavela, po mojem mnenju čez določen čas celo prerjavela na mestu kjer se stika felna in plašč gume.
- če primerjaš z isto težko utežjo spredaj, je 100 litrov vode manjši hasek kot 100kg utež na sprednjem delu traktorja

tega problema se rešimo, če nalijemo v gume antifriz, kar pa ni zastonj, če računaš, da bi ga rabil 400 litrov. dodaten problem je, da bi rabil še neko črpalko, da bi potem nafilal antifriz v gume.
še 1 velik minus: ob gumidefektu gre celotna obtežitev v nič.

če bi mel pa navadne gume z zračnico, bi pa verjetno nalil vodo za obtežitev, tisto delo z nalivanjem vsako leto bi pač pozabil...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

andrej
Profi kmet


Pridružen/-a: Pet Feb 2006 11:23
Prispevkov: 269
Kraj: Pesnica pri Mariboru

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 07, 2006 9:56 pm    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Z imam mešanico v gumah dobil pa sem jo od enega kolega ki dela na enem servisu tovornjakov. Tam star antifriz zbirajo v sode tako da sem ga šibnil 230 litrov v eno sprednjo gumo. Je pa mi plus takrat ko baliram po hribih in bi sprednja utež ziher gume preveč radirala. Je pa bistvena razlika po hribu balirat z ali pa brez vode v kolesih.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

CarpeDiem
Profi kmet


Pridružen/-a: Pet Sep 2006 20:30
Prispevkov: 418

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 10, 2006 12:22 am    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Citiram:
imam mešanico v gumah dobil pa sem jo od enega kolega ki dela na enem servisu tovornjakov.


sprejemljivo Wink Wink Wink Cool [/b]

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

CarpeDiem
Profi kmet


Pridružen/-a: Pet Sep 2006 20:30
Prispevkov: 418

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 11, 2007 6:10 pm    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ker ni posebej teme, bom kar tule vprašal, upam da ni preveč zgrešeno. (nisem pristaš odpiranja teme za vsako malenkost)

koliko mate kaj gume napumpane na traktorjih/strojih. mislim da o tem še ni bilo govora. je fejst narobe, če imaš zadnje gume bolj napumpane kot sprednje recimo. (razlike do 0.5 bar). jaz mam zadaj nekoliko večji pritisk v gumah zaradi kombinacije, ker je traktor zadaj že sam po sebi nizek, če pa botem še to zdignem sem pa čist na tleh..

koliko je optimalno za prikolico ali pa cisterno npr. za na njivo vem da je okoli 1,5 bara (večje balonarce), a problem je pri transportu na cesti (manjši tlak - večja obraba, glasnost..itd).
razpište se malo

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

andrej
Profi kmet


Pridružen/-a: Pet Feb 2006 11:23
Prispevkov: 269
Kraj: Pesnica pri Mariboru

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 11, 2007 10:00 pm    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Heh to ti ne bi vedel odgovorit, sem pa glede tega kar nekaj člankov pregledoval v nemški reviji Profi ko imajo kmetje kontrolo nad tlakom v gumah kar v kabini. Pa ne znam tako dobro nemško da bi vse razumel, ampak verjetno na njivi zmanjša tlak v kolesih, po cesti pa poveča. Naj kdo pokomentira ko se je v to bolj poglobil. Če se ne motim se dobijo prav kompleti tega sistema za nadzor tlaka, malo komentarjev prosim...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

a12
novi uporabnik


Pridružen/-a: Čet Okt 2009 9:47
Prispevkov: 1

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 01, 2009 10:08 am    Naslov sporočila: Zanimiv opis gum z vodo

Odgovori s citatom


Obtežitev pnevmatik z vodo in sredstvom proti zmrzovanju Za preprečitev zmrzovanja vode in poškodbe pnevmatike, uporabite dodatke, ki preprečujejo zmrzovanje vode. Polnite na naslednji način: predpisano količino vode vlijte v posodo in nato počasi dodajajte kalcijev klorid cca. 30 kg na vsakih 100 litrov vode. N.B. – kalcijev klorid dodajajte v vodo, da se izognete močni kemijski reakciji. Količina tekočine v pnevmatikah ne sme presegati 75 % prostornine pnevmatike. Pozor: sredstvo proti zmrzovanju ne nudi zaščite za temperature pod -20 stopinj. Več informacij dobite pri proizvajalcu pnevmatike. Voda mora biti dobro pomešana z sredstvom proti zmrzovanju. Po napolnitvi pnevmatik, morate vse posode in naprave dobro izprati z vodo, saj so sredstva zelo agresivna. POZOR! PRI MEŠANJU IN NALIVANJU SRESTEV PROTI ZMRZOVANJU, OBVEZNO NOSITE ZAŠČITNA OBLAČILA, OČALA IN ROKAVICE. OBVEZNO DODAJAJTE KALCIJ V VODO, DA SE IZOGNETE KEMIČNI REAKCIJI. Tekočino v pnevmatiko dodajamo z uporabo posebnega nastavka (nastavke dobite pri proizvajalcu pnevmatik). Polnjenje pnevmatike z vodo 1 zrak 2 voda Traktor dvignite, da so kolesa v zraku. Zavrtite kolo, da je ventil v najvišji poziciji. Odvijte notranji del ventila. Namestite nastavek za polnjenje na ventil. Namestite cev in pričnite polniti. Polnite toliko časa, da vodo prične iztekati na oddušku, ki je na spodnjem delu ventila. Odstranite nastavek in privijte notranji del ventila nazaj. Pnevmatiko napolnite z ustreznim tlakom. Izpraznitev pnevmatike 1 zrak 2 voda Traktor dvignite. Zavrtite kolo tako, da je ventil v najnižji poziciji. Odvijte notranji del ventila. Pustite da voda teče. Namestite poseben ventil. S pomočjo stisnjenega zraka skozi dovodno cev odstranite preostalo količino vode. Odvijte poseben ventil in nazaj namestite notranji del ventila. Pnevmatiko napolnite z zrakom na predpisan tlak.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Tjažy
novi uporabnik


Pridružen/-a: Pet Jan 2010 23:47
Prispevkov: 1

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 08, 2010 11:54 pm    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


lep pozdrav ravno se soočam z problemom o katerem razpravljate... prejšnjega sporočila nisem čist dobro razumel... katero srectvo ste uporabili proti zmrzali vode??? kalcijev klorid ali ste še temu dodali kaj drugega? Shocked in kako se to odnese kaj pol z reakcijo na kovino ali to ne škoduje felni ali priporočate namestitev zračnice??? Question Question Question
_________________
Prave priložnosti za uspešno življenje niso v poslih,
ampak v ljudeh.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.kmetija.com forumu -> Priključki Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

SoftGreen phpBB theme by DaTutorials.com
Copyright © DaTutorials 2005